東南アジア第三者物流市場規模、シェア、競争環境、トレンド分析レポート:サービス別(国際輸送管理(ITM)、国内輸送管理(DTM)、倉庫管理、フルフィルメントおよび流通(WandD)、専用委託輸送(DCC)/貨物フォワーダー、付加価値物流サービス(VALS))、製品別(航空貨物、海上貨物、陸上輸送、コントラクト物流)、 提供別(下請け物流を統合および提供する企業、宅配業者、小規模な貨物運送業者、輸送サービス)、用途別(配送、お受け取り、返品、ピッキング)、ビジネスタイプ別(B2C、B2B)、機能別(サプライチェーン管理、顧客管理、店舗内オペレーション、戦略および計画、マーチャンダイジング)、業種別(小売および電子商取引、ヘルスケア、自動車、製造、航空宇宙および防衛、家電、半導体/太陽電池、その他):2025年から2033年までの機会分析および業界予測

レポートID : ROJP0125456  |  発行日 : 2025年01月  |  フォーマット :  :   : 

Southeast Asia Third Party Logistics Market Report - Table of Contents

1. INTRODUCTION

1.1 Study Assumptions and Market Definition

1.2 Scope of the Study

2. RESEARCH METHODOLOGY

3. EXECUTIVE SUMMARY

4. MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS

4.1 Market Overview

4.2 Market Drivers

4.2.1 Ability to Elevate Customer Experience Standards and Effectively Manage Demand Fluctuations Push the Growth of the Marke

4.3 Market Restraints

4.3.1 Less Interaction within the Transit lot of Products and Less Control over the Process of Delivery May Impede the Growth of the Market

4.4 Market Opportunities

4.4.1 Expansion of E-Commerce Worldwide Propels the Growth of the Market

4.5 Value Chain Analysis

4.6 Industry Attractiveness: Porter's Five Forces Analysis

4.6.1 Threat of New Entrants

4.6.2 Bargaining Power of Buyers

4.6.3 Bargaining Power of Suppliers

4.6.4 Threat of Substitutes

4.6.5 Intensity of Competitive Rivalry

4.7 Insights into Technological Advancements in the Industry

5. MARKET SEGMENTATION

5.1 By Service

5.1.1 International Transportation Management (ITM)

5.1.2 Domestic Transportation Management (DTM)

5.1.3 Warehousing

5.1.4 Fulfilment and Distribution (WandD)

5.1.5 Dedicated Contract Carriage (DCC)/ Freight Forwarders

5.1.6 Value-Added Logistics Services (VALS)

5.2 By Product

5.2.1 Air Freight

5.2.2 Ocean Freight

5.2.3 Land Transport

5.2.4 Contract Logistics

5.3 By Providers

5.3.1 Companies Integrating and Offering Subcontracted Logistics

5.3.2 Courier Companies

5.3.3 Small Freight Forwarders

5.3.4 Transportation Services

5.4 By Application

5.4.1 Shipping

5.4.2 Receiving

5.4.3 Returns

5.4.4 Picking

5.5 By Business Type

5.5.1 B2C

5.5.2 B2B

5.6 By Function

5.6.1 Supply Chain Management

5.6.2 Customer Management

5.6.3 In-Store Operations

5.6.4 Strategy and Planning

5.6.5. Merchandising

5.7 By Vertical

5.7.1 Retail and E-Commerce

5.7.2 Healthcare

5.7.3 Automotive

5.7.4 Manufacturing

5.7.5 Aerospace and Defense

5.7.6 Consumer Electronics

5.7.7 Semicon/Solar  

5.7.8 Others

5.8 By Country

5.8.1 Burma (Myanmar)

5.8.2 Cambodia

5.8.3 Indonesia

5.8.4 Malaysia

5.8.5 The Philippines

5.8.6 Singapore

5.8.7 Thailand

5.8.8 Vietnam

6. COMPETITIVE LANDSCAPE

6.1 Market Concentration Overview

6.2 Company Profiles

6.2.1 United Parcel Service of America, Inc

6.2.2 DHL International GmbH

6.2.3 FedEx

6.2.4 XPO Logistics, Inc

6.2.5 Kuehne+Nagel .

6.2.6 Schenker AG

6.2.7 DSV

6.2.8 Expeditors International of Washington, Inc

6.2.9 C.H. Robinson Worldwide, Inc.

6.2.10 Nippon Express Co., Ltd

6.2.11 Toll Holdings Limited

6.2.12 CJ Logistics Corporation

6.2.13 RST Instruments Ltd.

6.2.14 Kintetsu World Express, Inc.

6.2.15 Samudera Shipping Line Ltd

6.2.16 KERRY LOGISTICS NETWORK LIMITED

6.2.17 SINOTRANS Limited

6.2.18 Hitachi Transport System, Ltd.

6.2.19 Whitebox Singapore

6.2.20 International Press Softcom Limited

6.2.21 Lalamove

6.2.22 Others

7. FUTURE MARKET TRENDS

8. DISCLAIMER AND ABOUT US

Booklet
  • 発行日 :
    Jan-2025
  • 予想年 :
    2025年~2033年
  • 納期 :
    即日から翌営業日

レポート言語: 英語、日本語

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