日本チョコレート市場規模、シェア、競争環境、トレンド分析レポート:菓子バリエーション別(ダークチョコレート、ミルクチョコレート、ホワイトチョコレート)、流通チャネル別(コンビニストア、オンラインストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他): 2024年から2032年までの機会分析および業界予測
レポートID : ROJP1224403 | 発行日 : 2024年12月 | フォーマット : : :
Japan Chocolate Market Report - Table of Contents:
- EXECUTIVE SUMMARY & KEY FINDINGS
- REPORT OFFERS
- 1. INTRODUCTION
- 1.1. Study Assumptions & Market Definition
- 1.2. Scope of the Study
- 1.3. Research Methodology
- 2. KEY INDUSTRY TRENDS
- 2.1. Regulatory Framework
- 2.2. Consumer Buying Behavior
- 2.3. Ingredient Analysis
- 2.4. Value Chain & Distribution Channel Analysis
- 3. MARKET SEGMENTATION
- 3.1. Confectionery Variant
- 3.1.1. Dark Chocolate
- 3.1.2. Milk and White Chocolate
- 3.2. Distribution Channel
- 3.2.1. Convenience Store
- 3.2.2. Online Retail Store
- 3.2.3. Supermarket/Hypermarket
- 3.2.4. Others
- 3.1. Confectionery Variant
- 4. COMPETITIVE LANDSCAPE
- 4.1. Key Strategic Moves
- 4.2. Market Share Analysis
- 4.3. Company Landscape
- 4.4. Company Profiles
- 4.4.1. Chocoladefabriken Lindt & Sprüngli AG
- 4.4.2. Ezaki Glico Co. Ltd
- 4.4.3. Ferrero International SA
- 4.4.4. Fujiya Co. Ltd
- 4.4.5. Lotte Corporation
- 4.4.6. Mars Incorporated
- 4.4.7. Meiji Holdings Company Ltd
- 4.4.8. Mondelēz International Inc.
- 4.4.9. Morinaga & Co. Ltd
- 4.4.10. Nestlé SA
- 4.4.11. ROYCE' Confect Co. Ltd
- 4.4.12. The Hershey Company
- 4.4.13. Yuraku Confectionery Co. Ltd
- 4.4.14. Yıldız Holding AS
- 5. KEY STRATEGIC QUESTIONS FOR CONFECTIONERY CEOS
- 6. APPENDIX
- 6.1. Global Overview
- 6.1.1. Overview
- 6.1.2. Porter’s Five Forces Framework
- 6.1.3. Global Value Chain Analysis
- 6.1.4. Market Dynamics (DROs)
- 6.2. Sources & References
- 6.3. List of Tables & Figures
- 6.4. Primary Insights
- 6.5. Data Pack
- 6.6. Glossary of Terms
- 6.1. Global Overview