アジア太平洋地域フリーズドライ食品市場規模、シェア、競争環境およびトレンド分析レポート:種類別(調理済み食品、ペットフード、フリーズドライ鶏肉、フリーズドライ野菜、フリーズドライ果物、肉および魚介類、フリーズドライ飲料、その他フリーズドライ飲料、フリーズドライ茶およびコーヒー、フリーズドライ乳製品)、流通チャネル別(コンビニストア、オンラインストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他): 2025年から2033年までの機会分析および業界予測
レポートID : ROJP0125436 | 発行日 : 2025年01月 | フォーマット : : :
Asia Pacific Freeze Dried Product Market Report - Table of Contents
1. INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study
2. RESEARCH METHODOLOGY
3. EXECUTIVE SUMMARY
4. MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.1.1 Surging Demand for Functional Foods and Nutraceuticals Propel the Growth of the Market
4.2 Market Restraints
4.2.1 Stiff Competition from Alternative Preservation Methods and Traditional Product Formats May Impede the Growth of the Market
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
5. MARKET SEGMENTATION
5.1 Product Type
5.1.1 Prepared Food
5.1.1.1 Pet Food
5.1.1.2 Freeze-dried Poultry
5.1.1.3 Freeze-dried Vegetables
5.1.1.4 Freeze-dries Fruits
5.1.1.5 Meat and Seafood
5.1.1.6 Freeze-dried Beverages
5.1.2 Other Freeze-dried Beverages
5.1.2.1 Freeze-dried Tea and Coffee
5.1.2.2 Freeze-dried Dairy Product
5.2 Distribution Channel
5.2.1 Convenience Store
5.2.2 Online Store
5.2.3 Supermarket/Hypermarket
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 Geography
5.3.1 China
5.3.2 India
5.3.3 Japan
5.3.4 Australia
5.3.5 Rest of Asia-Pacific
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Expedition Foods Limited
6.3.2 Harmony House Foods, Inc.
6.3.3 Aashi Group Holdings, Ltd.
6.3.4 AJINOMOTO CO, INC
6.3.5 Campers Pantry Pty Ltd.
6.3.6 Nestle S.A.
6.3.7 NISSIN FOODS HOLDINGS CO., LTD.
6.3.8 Priffco Foods
6.3.9 Fujian Lixing Foods Co. Ltd
6.3.10 Nagatanien Holdings Co. Ltd
7. MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS
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